HTML

Idegen közöttünk

Vitaindítások, elfogult vélemények és szösszenetek, gondolatébresztők

Friss topikok

  • plüss_Teknős: Lehet, hogy nincs is egy olyan személy, akire azt mondanám, hogy ha olyan lennék, mint ő, ha úgy é... (2009.12.28. 18:55) A példakép
  • AmonShi: @plüss_Teknős: úgy látom nem vagyok egyedül a véleményemmel! :) (2009.11.05. 14:08) A pozitív
  • Zet Ash: Az életben sok minden adhat örömet, értelmet amúgy céltalan létezésünknek és sok minden tudja jele... (2009.09.16. 01:23) A jós
  • AmonShi: @E®: hmm... már tizenévesen is mondtam butaságokat? azt hittem a vas hülyített el! :) szépen lassa... (2009.09.14. 21:34) Kép

Linkblog

A pozitív

2009.10.14. 22:46 AmonShi

Kivonatok egy beszélgetésből:

"számomra a pozitív életszemlélet az ostoba konzumidióták utolsó mentsvára, hogy ne kelljen szembesülniük az élet minden oldalával. számomra egy kicsit bárgyúság, bár abban biztos vagyok, sőt látom is a jó példákat, hogy a mai "csodálatos" életben jobbára ezzel lehet csak érvényesülni.
 tudod, hogy én jobban szeretem, ha mindig van B meg C terv, ami miatt nem érnek olyan meglepetések, amik romba dönthetik a terveimet, viszont emiatt folyamatosan résen kell lenni, nehéz lazítani.
 elhiszem, hogy pozitív életfelfogással könyebb, és jobb is élni, de nem vagyok meggyőződve, hogy az én programomban ez szerepelne
 szerintem én képtelen vagyok az aggodalom-mentes életre
 emiatt tartom sokszor unalmasnak az életem, mert sokmindenre felkészítem magam, viszont ssokszor nem adom meg az esélyt a jó dolgoknak sem, mert mindenben keresem a potenciális hibaforrást, hogy azt ki lehessen javítani...
 szóval szerintem ez alkat kérdése, mondhatni nevelésé
 ha úgy nevelnek, hogy nincs veszítenivalód, akkor nem fogsz görcsölni, lazán veszed az akadályokat, nem fog elvinni egy szívroham
 de ha arra neveltek, hogy mindig felelős vagy a tetteidért, s nem csak magadért, hanem azokért is, akik fontosak neked, akkor igazán meg kell erősödnie annak, aki ezt a terhet ép ésszel végig akarja cipelni az életén
 kódolás kérdése az egész, aztán majd kiderül valamikor, hogy ki csinálta jobban"

Pontosabban talán itt nincs is jó, meg rossz döntés, ezeket csak szimplán el kell fogadni, tudomásul kelél venni, és ezeket a felismeréseket az életünkbe ágyazva élni. Ti mit gondoltok?
 

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://amonshi.blog.hu/api/trackback/id/tr201450916

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

novo 2009.10.15. 11:09:50

en azt gondolom, hogy a felesleges es ertelmetlen okfejtes hatalmas idopazarlas.

AmonShi 2009.10.19. 16:48:23

mindenki lefoglalja magát, ahogy tudja. az ember haszontalanabbul is el tudja tölteni ezt az időt, elhihetitek!

plüss_Teknős 2009.11.04. 20:01:09

Nagy gomb szemekkel mindig csak a jóra várni egyszerűen korlátoltság. De a gyereket igenis úgy nevelik, hogy majd anya elintézi, majd apa megoldja, aztán ott állnak vállvonogatva, húsz évvel később is, hogy majd valaki nyújtja a kezét, a pénzét, a lelkét. Vagy legalább kidumálja.
Nem görcsölnek. Könnyűek, felszínesek. Ők nem futtatnak feleslegesen eszmét, ezer más felesleges dolog van még...
Én görcsölök és bízom abban, hogy akad egy-két ódivatú barátom, aki szintén nem csak von egyet a vállán, ha a másik élete esetleg mégsem olyan bjutifúl, mint amilyennek a puccos divatlapok alapján lennie kellene.
Mindenhonnan az folyik, hogy légy SZÉP, GAZDAG és HEPI. Szmájl on, bármi legyen. Ez csak akkor megy, ha vonsz egyet a válladon. Bármi legyen...

AmonShi 2009.11.05. 14:08:47

@plüss_Teknős: úgy látom nem vagyok egyedül a véleményemmel! :)
süti beállítások módosítása